Sunday, May 28, 2006

My very first artpost, how about that! :) At work I usually work with painter and photoshop, but through guys like Robin Joseph (patchoforange.blogspot.com), I really wanted to try some tradional media aswell. Here are some weird alien creatures I did in watercolor this weekend, any comments ofcourse more then welcome. Some aliens are inked, some left in pencil, I myself prefer the latter one, it gives it a more loose feel I think....:) Well, this is it for now, more coming up somewhere this week! :)











5 comments:

Larissa-Fleur said...

Hey lieve schat,

Je tekeningen zien er ontzettend leuk uit, die met het kaartspel is absoluut favoriet!! ;-)

Ik zal je link even doorsturen naar Cornelis, die vindt het ongetwijfeld heel erg leuk om te zien...

Heel veel LieFs,

Je vriendinnetje, Larissa-Fleur

cornelis said...

Dag Edwin,
vanmorgen zag ik je tekeningen bij Larissa, ik was onder de indruk. een goede weg naar zeer artistiek illustratiewerk! We gaan hier waarschijnlijk wel meer van zien, ik weet uit ervaring hoe leuk en verslavend dit creatief spelen kan zijn! Cornelis

Saskia said...

Hey Eddo!

Ziet er echt goed uit! Maar verwachtte ook niet anders...

Ben benieuwd naar wat er hierna gaat komen!

XSAS (leuk je weer eens te zien op grafisch lyceum!)

Gilles said...

Hey Edwin,

Dat ziet er echt cool uit, veel meer cartoony dat je andere werk. Je kan we zien dat je aan het groeien bent. Ik benieuwd naar de rest!

Klaas Kuperus said...

Damn, dit ziet er inderdaad weer leuk uit! Wanneer ga je nu eens met een webshop in zee? ;)